Herning Grand Prix 2024
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Så er der tilmelding til stævne i Herning fra fredag den 6 december til søndag den 8 december.

Stævnet er et stævne med fuld egenbetaling. Man taler med sin træner om hvor mange starter man skal have og hvilke dage man kan deltage.

Pris pr. start 60 kr.

Holdlapper 25 kr. pr. start.

Kommer I i en finale er det uden beregning.

Der er mulighed for at bestille frokost lørdag og søndag, pris 125 kr. pr. dag. Man er også velkommen til selv at tage madpakke med.

I tilmelder jer og der kommer en opkrævning på mail efter stævnet, som skal indbetales via mobilepay.

Både Talentsvømmere, B-holds svømmere og A-holds svømmere kan tilmelde sig stævnet.

Husk: Svømmetøj, svømmebriller, drikkedunk, madpakke, tøj til mellem løbene m.v.

Hilsen Konkurrenceudvalget

21.10.2024
06.12.2024 kl. 14.00 - 08.12.2024 kl. 16.00
Brændgårdsvej 20, Herning