LIVREDDER
Svømmeklubben Grindsted har mindst én livredder i hallen hele tiden. Derfor har klubben brug for dygtige livreddere, som kan holde opsyn i hallen. Man skal op til livredderprøven mindst en gang årligt. Svømmeklubben står naturligvis for alt det praktiske samt udgifter i forbindelse med prøven.

ARBEJDSOPGAVER
Livredderen primære opgave er at holde opsyn i svømmehallen i henhold til de sikkerhedsmæssige krav, der stilles fra svømmeklubbens og svømmehallens side.

DU FÅR ET ANSVAR
Livredderen har ligesom alle andre hjælpere i svømmeklubben et stort ansvar for at vores medlemmer får nogle gode oplevelser.  At arbejde med mennesker i vand kræver stor opmærksomhed og overskud. Man skal være klar til hurtigt at kunne gribe ind og kunne tænke klart i pressede situationer.

Derfor vil det også være livredderens afgørelse hvor mange rekvisitter man ønsker at have i bassinerne. Dog er Grindsted Svømmehal åben, lys og overskuelig i de fleste situationer.

MERE INFO
Få mere info ved at kontakte cheftræneren, og hør mere om eksempelvis livredder-
prøven, vilkår, løn, kurser, livredderpleje mv. Find cheftræneren ved at klikke her