2. MINIstævne i Grindsted
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
MINIstævne i Grindsted.

Igen i år tilbydes alle nye svømmere på talentholdet at deltage i MINIstævner. Der vil i alt være 5 i løbet af sæsonen. Man behøver ikke at deltage i alle ministævnerne. Stævnerne er rigtig gode til nye svømmere, så de kan prøve, hvordan det vil være at deltage i et rigtigt stævne. Desuden er det en god mulighed for de svømmere, der mangler tider i bestemte discipliner og distancer. Det er vigtigt at understrege, at man ikke må have opnået bronzetider i den tilmeldte disciplin og distance. Spørg jeres trænere om i kan deltage i dette stævne.

Og så er der heatvinder- medaljer

Vi mødes i Grindsted Svømmehal kl. 16.45. Kl. 17.00 er der opvarmning i svømmehallen og stævnestart kl. 17.45. Vi slutter af med kage inden vi tager hjem.

Løbsprogram:
200 bryst
50 fri
100 bryst
50 ryg
50 bryst

Du aftaler med Niels, Niels Peter eller Rene efter tilmeldingen, hvad du kan svømme og skal tilmeldes i.

Husk dit svømmegrej (klubtrøje, svømmebriller, badehætte, svømmetøj, shorts sæt, håndklæde, drikkedunk og lidt mad.

Håber, at se rigtig mange svømmere til endnu et godt stævne.

Mange hilsner fra konkurrence afdelingen og dine trænere

20.11.2024
04.12.2024 kl. 17.00 - 04.12.2024 kl. 19.30