Valle Cup 2024 - kan du hjælpe?
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Vi mangler hjælpere til Valle Cup 2024

Valle Cup er et hyggeligt og sjovt stævne, et rigtig godt stævne at begynde med for nye svømmere, det tilbydes alle svømmere på både talent-, pingvin og konkurrenceholdene. Der er dog en aldersbegrænsning på, at man skal være årgang 2010 eller yngre for at deltage.

ValleCup er et vigtigt stævne for konkurrenceholdene og for klubben i det hele taget.

Vi får brug for rigtig mange hjælpere til dette stævne, derfor håber vi, at du kan afse et par timer til det for Svømmeklubben Grindsted.

Vi beder jer tage stilling til, hvornår det bedst kan passe jer at hjælpe og så fordeler vi opgaverne. Vi har selvfølgelig brug for at vide om i er livreddere, officials mv. så vi kan tilpasse opgaverne bedst muligt.

Vi ved at man kun kan tilmelde sig hvis man er i svømmeklubben, men man kan godt være hjælper alligevel. Så slæb bedsteforældre, søskende og dine bedste venner med. De kan tilmelde sig ved at skrive til Helene

Og selv om det er vigtigt arbejde - så er det også bare helt vildt hyggeligt :-) Og det bliver det også i år :-)

På forhånd tak for hjælpen.

Helene,

Konkurrenceudvalget
30.09.2024
11.10.2024 kl. 18.00 - 13.10.2024 kl. 16.00