Træningslejr for konkurrenceholdene

Hej fantastiske svømmere og forældre

Åh, hvor vi elsker at tage en tur ned ad erindringens svømmebane og mindes de gode tider på Agerskov efterskole! Desværre er det dog ikke en mulighed i år af diverse grunde. Men frygt ej, for vi har en plan.

Dette år tager vi træningslejren til nye højder, eller måske skulle vi sige nye dybder? Vi starter fredag aften på Billund skolen (din base for lejren),  aftensmaden spises hjemmefra fredag. Herefter venter tre dage fyldt med svømmeoplevelser, grin og udfordringer rundt om i kommunens sprudlende svømmehaller og faciliteter.

Lørdag, søndag og mandag vil I navigere gennem vandets vidunderlige verden, hvor der venter jer en lind strøm af hygge, hårdt arbejde, svømning, leg, samarbejde og mange andre eventyr. Vi har endda en særlig opgave til jer – I skal selv cykle rundt til de forskellige aktiviteter i Billund! Husk cyklen og hjelmen – det bliver en svømmetur på to hjul! ( her håber vi, at i forældre vil være behjælpelige, med transport af jeres svømmer samt cykel til Billund fredag aften, samt hente cyklen igen søndag aften).

Men vent, der er mere! For at holde udgifterne nede og skabe en stemning af fællesskab, beder vi jer forældre om at bidrage med forskellige lækre madvarer og hjemmebag. Vi håber, at I vil dykke med ind i denne kulinariske oplevelse og bakke op om arrangementet.

Tag med: soveunderlag, sovepose/sengetøj, håndklæder, badetøj, træningstøj, inde- og udesko, cykel og hjelm, udetøj efter vejret (regntøj), og ikke mindst, jeres yndlingssnacks til at holde energien oppe!

Dette bliver ikke bare en træningslejr – det bliver en svømmende fest, hvor vi sammen skaber minder for livet.

De bedste hilsener

Trænerene, Gitte, Birgitte og Helene