TRÆNINGSLEJR 2023 for konkurrencehold
TRÆNINGSLEJR FOR KONKURRENCEHOLDENE

Fredag den 31/3-3/4 2023.

Vi skal svømme, træne, svømme, træne og ja, så svømme lidt mere.  Men det fortæller jeres trænere om senere.

Træningslejren er for alle vores konkurrencehold. Spørg dine trænere, hvis du er i tvivl. "Pensionisterne" fra vores pensionist-konkurrencehold er også velkommen - MEN de skal deltage for fuld skrald lige som de andre svømmere - så I får ikke noget pensionist-ophold! -)

Vi mødes på parkeringspladsen ved svømmehallen (Magion - indgang Tinghusgade) fredag den 31 marts kl. 16.15.

I skal medbringe:

Sengelinned, tøj, toiletgrej (husk lige tandbørsten), sygesikringsbevis, svømmegrej (det du plejer at medbringe til træning), håndklæde (gerne flere), indendørs idrætstøj/indendørs sko, jakke og fodtøj til udendørs brug (hvis vi skal ud at gå en lille tur) og spil/eller andet sjov til aftenhyggen.

Dine trænere vil deltage i træningslejren.

I forbindelse med træningslejren er der naturligvis forplejning. Vi får aftensmad fredag og slutter af med frokost mandag.

For A-holds svømmerne slutter træningslejren ikke mandag eftermiddag. De fortsætter med træning mandag aften (uden forplejning), derudover er der trænigsdag hele tirsdag (med forplejning) og de slutter af onsdag med enten morgen eller aftentræning (uden forplejning). Det vil foregå i Magion og der vil komme en særskilt invitation til de tre dage. Men husk at få det i kalenderen allerede nu.

Vel mødt til en forhåbentlig sjov, hyggelig og benhård træningslejr 2023.

Med venlig hilsen trænere og konkurrenceudvalget i Svømmeklubben Grindsted.

What do you want to do ?
New mail
01.03.2023