JULETRÆSINDSAMLING I SK-GRINDSTED 2022

JULETRÆSINDSAMLING I SKG

Som I måske nok ved, har vi i Svømmeklubben Grindsted en årelang tradition for, den første weekend efter nytår, at samle brugte juletræer ind i Grindsted by. Dette foregår i igen i år i samarbejde med GEV som stiller lokaler til rådighed i form af Flisværket på Tingvejen, hvor vi omdanner de mange juletræer til direkte varme til byens borgere.

Størstedelen af byens borgere synes rigtig godt om dette initiativ og støtter flot op om os, hvilket betyder at vi altså har rigtig travlt denne dag. Dette betyder også at juletræsindsamlingen er en af de økonomiske fundamenterne for at vi kan opretholde en aktiv svømmeklub og uddanne vores trænere, så I får den bedst mulige undervisning når i kommer i klubben.

Derfor har vi brug for en masse familier som vil være med i dette sociale arrangement og kan stille bil, trailer eller bare glade indsamlere til rådighed.

HVORNÅR: søndag den 9. januar 2022 kl. 09.30 - 15.00

HVOR: mødestedet er GEV Flisværk på Tingvejen ved skydebanen

HVAD: efter fælles information tildeles hver bil nogle ruter og vi kører ud

HUSK: at klæde Jer på efter vejret

På Flisværket vil der i løbet af dagen være forplejning i form af boller og varm kakao/kaffe/the – der bliver altså som vanligt sørget godt for os.

Så hop i det varme tøj - kom og vær med til dette superhyggelige arrangement og få en supergod oplevelse sammen med andre aktive i Svømmeklubben Grindsted.

I forbindelse med arrangementet har vi brug for et par hjælpende hænder som kan sætte skilte op/tage skilte ned samt hjælpe med indkøb af forplejning - meld jer via eventet.

Har I spørgsmål, kontakt gerne:

Morten Hygum på tlf. 51577862 – mail morten@hygum.net

05.01.2022
09.01.2022 kl. 09.30 - 09.01.2022 kl. 15.00
GEV Flisværk på Tingvejen ved Skydebanen
Du har efterfølgende mulighed for selv at rette din tilmelding eller afmelde dig, under 'Mine tilmeldinger'