Valle Cup 2021 - kan du hjælpe?
Vi mangler hjælpere til Valle Cup 2021

Valle Cup er et hyggeligt og sjovt stævne, et rigtig godt stævne at begynde med for nye svømmere, det tilbydes alle svømmere på både talent-, pingvin og konkurrenceholdene. Der er dog en aldersbegrænsning på, at man skal være årgang 2007 eller yngre for at deltage.

ValleCup er et vigtigt stævne for konkurrenceholdene og for klubben i det hele taget.

Vi får brug for rigtig mange hjælpere til dette stævne, derfor håber vi, at du kan afse et par timer til det for Svømmeklubben Grindsted.

Vi beder jer tage stilling til, hvornår det bedst kan passe jer at hjælpe og så fordeler vi opgaverne. Vi har selvfølgelig brug for at vide om i er livreddere, officials mv så vi kan tilpasse opgaverne bedst muligt.

Eventuel overnatning foregår på Lynghedeskolen afdeling Søndre Skole, som ligger lige ved siden af svømmehallen og på Erhvervsgymnasiet Grindsted, som ligger lige overfor. I sover på medbragte madrasser og sovepose/dyne, hvis du vil det.

Og selv om det er vigtigt arbejde - så er det også bare helt vildt hyggeligt :-) Og det bliver det også i år :-)

På forhånd tak for hjælpen.

I kan læse mere om stævnet på www.vallecup.dk, ellers skriv eller ring

Konkurrenceudvalget
19.09.2021
15.10.2021 kl. 18.00 - 17.10.2021 kl. 16.00