Klubstævne i Grindsted
Tilmeldingsfrist er overskredet
Klubstævne i Grindsted

Vi ved I har trænet hårdt og nu får I endelig muligheden for at vise, hvad I har opnået - jeres tider bliver officielle. Så det er tid til at gå efter PR og selvfølgelig klubmesterskabet (høj musikfanfare) :-)

Klubstævnet afholdes i Grindsteds svømmehal i Magion. Kl. 18.30 Der der kort indsvømning (opvarmning) og efterfølgende stævnestart.

I aftaler med trænerne, hvad i skal svømme
Vi har en overdommer til stævnet og tidstagere, men skal bruge både modul 2''''''''''''''''''''''''''''''''ere, 1 starter og 1 speaker. Så meld jer gerne til posterne.
Stævnet bliver afviklet, så vi kan overholde alle restriktioner vedr. Covid19. Disse informationer bliver udsendt senere.

Husk shorts og t-shirts til hallen samt evt. lidt at spise og drikke så du ikke går helt "sukkerkold" under stævnet, samt naturligvis badetøj, drikkedunk, svømmebriller og håndklæde.

Håber at se rigtig mange svømmere til endnu et godt stævne.

Konkurrenceafdelingen/ Bente.
NB. Vi skal altid stille med en official, der har modul 1 og 2, derfor er det vigtigt, at vi får uddannet nye forældre hurtigst muligt. Og har du lyst til at tage kursus som official, må du meget gerne sende en mail.

03.12.2020
07.12.2020 kl. 18.30 - 07.12.2020 kl. 20.00