Danish International Swim Cup 2020
Tilmeldingsfrist er overskredet
Tilmelding til Danish International Swim Cup 2020

Et super stævne for svømmerne på  A-holdet og B-holdet  og Talenthold, der afholdes i Esbjerg. Konkurrence er hård, men det er fedt at opleve den internationale konkurrencespænding!

Jeg henviser til stævnematerialet fra Esbjerg svømmeklub så I selv kan læse mere om stævnet.

Vi overnatter og spiser på skoler i Esbjerg, nærmere information følger.

Du skal blot bestemme dig for, om du vil med til dette fantastiske stævne, herefter aftaler dine trænere med jer hvilke løb I skal deltage i.

HUSK AT MEDBRINGE sovepose, liggeunderlag/luftmadras (ikke faste madrasser af hensyn til plads i bilerne), klubtøj, jogging sæt, svømmeudstyr ( briller, badehætte og badetøj ), toiletgrej og sygesikringskort.

HUSK AT UDFYLDE nedenstående felter, ved tilmeldingen.

Med håb om at I vil med og de venligste hilsener fra Rene, Sofie og Caroline og konkurrenceudvalget
14.03.2020
21.05.2020 kl. 17.00 - 24.05.2020 kl. 18.00