Juleafslutning og hjælpere
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære svømmere og forældre

For at drive en frivillig klub, og afvikle arrangementer henover sæsonen er der stort behov for hjælpere.

Da der pt. er meget få i bestyrelse og udvalg i Svømmeklubben, har vi et akut behov for at få nogle hjælpere til at løse det løbende opgaver i svømmeklubben.

Der er behov for at nogen vil tage en opgave i et udvalg, og på den måde hjælper med at løfte driften, og udvikle på  klubben.
Hvis du ikke har mod på det, så er der også flere ad-hoc opgaver igennem sæsonen.

Vi er desværre nødsagt til at få nogle forhåndstilmeldinger på hjælpere for at kunne gennemføre arrangementerne, og det næste forestående er juleafslutningen i december.

Venligst tilmeld dig dette Event, så vi ved du har set det, og vælge hvilke opgaver du kan hjælpe med på.

Efter den 20-11-2019, når vi har modtaget Jeres tilbagemeldinger og fået opgaverne afsat, så fordeles opgaverne, og der udsendes en separat invitation til det konkrette arrangement for børnene, hvor tidspunkt fremgår på.

Har du spørgmål, er du velkommen til at svare på denne mail, eller kontakte os på anden måde.

De bedste hilsner fra
Svømmeklubben Grindsted
Jakob Dam, 25658363, jakobdam.skg@gmail.com

19.11.2019