Familie og Motionssvømning

Familie og Motionssvømning (Stort Bassin, Lille bassin, Varmvandsbassin)

Vi tilbyder familiesvømning og motionssvømning i et og samme tidsrum. Svømmehallen vil være åben fra kl 19.15 til 21:00 hvor der vil være mulighed for at i som familie kommer ind og har en hyggelig aften sammen i det våde element.

Alle bassiner i hallen vil være tilgængelige lidt på skift, dvs. at der er mulighed for leg og plask i det lille bassin, velvære i varmvandsbassinet samt motion og spring fra vipper i det store bassin.

Svømmeklubben stiller på dette hold op med livredder – så der er ikke som sådan lagt op til undervisning – dog kan der nok søges råd og vejledning hvis man ønsker det.

Så der er god mulighed for at få en god aften i svømmehallen sammen med familien.

Tilmelding:
 Ønsker i at tilmelde flere fra familien til dette hold SKAL I ALLE oprette/have en profil på Svømmeklubbens hjemmeside – det er dog kun en af jer der skal tilmelde sig holdet. Resten bliver tilmeldt administrativt og uden omkostninger – som familie betragtes forældre og hjemmeboende børn.

Når man tilmelder sig holdet skal familiemedlemmer der følger med, angives i feltet til kommentarer - som er integreret i siden hvor tilmelding laves.

Man kan også tilmelde sig dette hold som enkelt person hvis man ønsker at gøre brug af motionssvømning.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen