Klubmodul henter siden
Valle Cup 2024
Tilmeldingsfrist er overskredet
Tilmelding til Valle Cup 2024

Valle Cup er et hyggeligt og sjovt stævne, et rigtig godt stævne at begynde med for nye svømmere. Det tilbydes alle svømmere på både pingvin-, talent- og konkurrenceholdene. Der er dog en aldersbegrænsning på, at man skal være årgang 2010 eller yngre for at deltage.

Lørdag aften er det tid til et rigtig fedt vandparty, hvor der vil være badning og høj musik.

Overnatningen foregår på en af de nærliggende skoler. Vi sover på medbragte madrasser og sovepose/dyne.

Har du spørgsmål til de forskellige løb - så spørg dine trænere - de ved alt! Vedr. tilmeldingen til de enkelte løb skal du foretage dine valg sammen med din træner.

Kære forældre,

Valle Cup er vigtig for klubbens konkurrence-hold og for svømmeklubben i det hele taget. Både ældre svømmere og tidligere svømmere og faktisk også deres forældre, bedsteforældre og søskende er med til stævnet som hjælpere. Det plejer at være vildt hyggeligt og man får et super godt indblik i svømmesporten og i det gode sammenhold, vi har i klubben.

Vi håber derfor også, at I har mulighed for at hjælpe ved stævnet og beder jer tage stilling til, hvornår det bedst kan passe jer at hjælpe, afkryds gerne flere steder. Vi vender så tilbage med, hvornår vi har brug for din hjælp. På forhånd tak.

Konkurrence-afdelingen
Tilmeldte