5. MINIstævne i Esbjerg
MINIstævne i Esbjerg

Igen i år tilbydes alle nye svømmere på talentholdet at deltage i MINIstævner. Der vil i alt være 5 i løbet af sæsonen. Man behøver ikke at deltage i alle ministævnerne. Stævnerne er rigtig gode til nye svømmere, så de kan prøve, hvordan det vil være at deltage i et rigtigt stævne. Desuden er det en god mulighed for de svømmere, der mangler tider i bestemte discipliner og distancer. Det er vigtigt at understrege, at man ikke må have opnået bronzetider i den tilmeldte disciplin og distance. Spørg jeres trænere om i kan deltage i dette stævne.

Og så er der heatvinder- medaljer

Vi kører fra Grindsted Svømmehal (parkeringspladsen foran Magion, indgang Tinghusgade) kl. 16.00. Kl. 17.00 er der opvarmning i svømmehallen og stævnestart kl. 17.45. Vi slutter af med kage inden vi igen kører hjem.

Løbsprogram:
200 IM (Individuel Medley)

100 IM

50 fri

100 fly

50 fly

Du aftaler med Niels eller Niels Peter efter tilmeldingen, hvad du kan svømme og skal tilmeldes i.

Husk dit svømmegrej (klubtrøje og shorts, svømmebriller, badehætte, svømmetøj, håndklæde, drikkedunk og lidt mad).

Håber, at se rigtig mange svømmere til endnu et godt stævne.

Mange hilsner fra konkurrence afdelingen og dine trænere

24.04.2024 kl. 17.00 - 24.04.2024 kl. 19.30
UC Syd Svømmehal