KLUBBEN
Svømmeklubben Grindsted har været en del af idrætten i Grindsted siden 1934. Foreningens medlemstal har siden genåbningen af Grindsted Svømmehal efter branden i svømmehallen i 2000 bevæget sig op på godt 550 medlemmer.

Svømmeklubben Grindsted er medlem af Dansk Svømmeunion og DGI (Danske Gymnastik og Idrætsforeninger).

Vi vil gerne medvirke til at befolkningen i hele Billund Kommune og omegn, får et kendskab til svømning i en svømmeklub, der er for alle. Dette vil ske igennem en bred vifte af spændende aktiviteter samt en stærk profilering.

Svømmeklubben Grindsted har en meget flad ledelsesstil. Dette betyder, at der ikke er lang vej fra idé til beslutningstagning.

Klubben består af en hovedbestyrelse og 2 underafdelinger (undervisningsafdelingen og konkurrenceafdelingen).
Derudover er der tilknyttet en cheftræner, som har ansvaret for instruktørerne og livredderne.

Svømmeklubben Grindsted er klubben med mulighederne og visionerne. Vores bestyrelse og udvalg arbejder hele tiden på at forbedre klubben, så alle medlemmer får nogle gode oplevelser i svømmehallen.

GENERALFORSAMLING
Der afholdes ordinær generalforsamling hvert år i september, hvor beretning og regnskab for den forgangne sæson aflægges og indkomne forslag behandles ligesom nyvalg til bestyrelse og revision finder sted.

Kom og oplev denne hyggelige aften og få en snak med de øvrige medlemmer fra svømmeklubben.

For at læse klubbens vedtægter, klik her

Referat fra Generalforsamling 2021: